Autodesk Account használati útmutató

Termék társítása felhasználóhoz

Az Autodesk ügyfelei a programokkal és a felhőtárhellyel kapcsolatos összes információt az Autodesk Account portálon keresztül érhetik el. A bejelentkezés után egy testreszabott, csak az ügyfél termékeit és szolgáltatásait tartalmazó felület jelenik meg a képernyőn.

  • Bejelentkezés után kattintsunk jobbra felül a monogram ikonra, majd a legördülő menüben keressük meg a „My Account” (Fiókom) fejezetben a „User Management” (Felhasználó kezelés) menüpontot.
    Vagy a megjelenő felületen válasszuk balra a „User Management” » „By User” (Felhasználó kezelés » Felhasználó szerint) menüpontot.
  • Az így megjelenő lapon válasszuk ki a kívánt „Team”-et (Csoportot), majd kattintsunk a kívánt felhasználó névjegyére.
  • A megjelenő adatlapon a „Products and cloud services” (Termékek és felhőszolgáltatások) listából, kapcsolók segítségével rendelhetünk licenceket a kiválasztott felhasználóhoz.