Autodesk Account használati útmutató

Termékaktiválás

Az Autodesk ügyfelei a programokkal és a felhőtárhellyel kapcsolatos összes információt az Autodesk Account portálon keresztül érhetik el. A bejelentkezés után egy testreszabott, csak az ügyfél termékeit és szolgáltatásait tartalmazó felület jelenik meg a képernyőn.

  • Bejelentkezés után kattintsunk jobbra felül a monogram ikonra, majd a legördülő menüben keressük meg a „My Account” (Fiókom) fejezetben a „Products and Services” (Termékek és szolgáltatások) menüpontot.
    Vagy a megjelenő felületen válasszuk balra a „Products and Services” » „All Products and Services” (Termékek és szolgáltatások » Minden termék és szolgáltatás) menüpontot.
  • Az így megjelenő lapon keressük meg a kívánt termék kártyáját.
  • A kártya alsó részén válasszuk a „View Details” (Részletek megtekintése) menüpontot.
  • Az így felbukkanó lapon válasszuk jobbra a „License details” (Licenc részletei) lehetőséget.
  • Ha a termék sorozatszám és termékkulcs alapú, akkor a szükséges adatokat a „Serial / Key” (Sorozatszám / Termékkulcs) alatt találjuk. Az aktiváláshoz a termék első indítása után válasszuk az „Enter a Serial Number” (Sorozatszám megadása) lehetőséget, és adjuk meg az itt látható adatok közül a termék verziószámához tartozó sorozatszámot és termékkulcsot.
  • Ha a termék felhasználó alapú, akkor itt a „Sign in” (Bejelentkezés) felirat jelenik meg. Az aktiváláshoz a termék első indítása után válasszuk az „Single User” (Egyfelhasználós) opciót, és jelentkezzünk be azzal a felhasználónévvel, melyet itt az Autodesk Account-ba való belépéshez is használtunk.